środa, lipiec 08, 2020

Odwiedza nas 161 gości oraz 3 użytkowników.

VTX MOOKIE-900x200 3

VTX Polska
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Customizing, czyli opisz zmiany jakie wykonałeś na swoim motocyklu

TEMAT: Malowanie - jak się za to zabrać

Malowanie - jak się za to zabrać 2019/10/25 10:28 #265765

• Burta
  • Burta Avatar
  • Młodszy forowicz
  • Lubię gulgot mojej VTX1800S...
  • Otrzymane podziękowania 101
Dzień dobry!

Mam pytanie do kolegów customowców, którzy malowali lub oddawali do malowania swoje maszyny.

Ale po kolej. Noszę się z zamiarem od- lub prze-malowania mojej bestyjki, a jako że jestem laikiem w tym temacie, a jest on jak się już zorientowałem dość kosztowny, chciałem troszkę się podpytać i doedukować u praktyków.

Po pierwsze, jaki lakier wybrać i dlaczego. Już wiem, że można malować lakierem samochodowym, co jest tańsze, efekt podobno też nie najgorszy, albo iść w lakiery typu candy (3-4 warstwy) - gdzie jest drogo ale ładnie (malować trzeba już w kabinie).

Drugie wyzwanie to projekt malowania - marzy mi się dwukolorowe, ale trzeba to jakoś zaprojektować (np. w fotoshopie). Czy ktoś z kolegów zajmuje się może takim projektowaniem?

Trzeci temat to oczywiście cena - rozumiem, że za dobrą pracę trzeba dobrze zapłacić i tu chciałem podpytać, ile waszym takie malowanie w candy (bez lakieru) powinno/może kosztować?

I ostatnie pytanie, czy ktoś z kolegów podjąłby się przemalowania mojego VTX'a? Oferty proszę na priva.

TU link do małego podsumowania garażowego lakierowania

link

Burta
Ostatnio zmieniany: 2020/05/05 14:25 przez Burta.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Malowanie - jak się za to zabrać 2019/10/25 11:32 #265766

• powalla
  • powalla Avatar
  • Świeżak
  • Otrzymane podziękowania 6