sobota, styczeń 19, 2019

Odwiedza nas 227 gości oraz 31 użytkowników.

VTX Polska
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Tutaj pytaj, szukaj, prowadź dyskusje na temat zagadnień technicznych VTX
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Regulacja zaworów - poradnik na przykładzie 1800C

Re:Regulacja zaworów - poradnik na przykładzie 1800C 2017/05/14 10:49 #188416

  • konopie
  • konopie Avatar
  • Offline
  • Złoty forowicz
  • 1800S'03, poprzednio: 1800C'05, Raider 1900
  • Posty: 4402
  • Otrzymane podziękowania 1424
Faraon napisał:
Pod dekielek można założyć o-ring olejoodporny,kupiony w sklepie z uszczelkami śr. fi 60mm.
A grubość?
Jakby coś to tel: 503 75 75 75, gdyż zasadniczo nieczęsto czytam PW
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re:Regulacja zaworów - poradnik na przykładzie 1800C 2017/05/15 17:17 #188588

  • Faraon
  • Faraon Avatar
  • Offline
  • Świeżak
  • Posty: 61
  • Otrzymane podziękowania 16
konopie napisał:
Faraon napisał:
Pod dekielek można założyć o-ring olejoodporny,kupiony w sklepie z uszczelkami śr. fi 60mm.
A grubość?

fi60mm., grubość 2,5mm.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Beny, konopie, Urban

Re:Re:Regulacja zaworów - poradnik na przykładzie 1800C 2017/05/16 14:59 #188669

  • konopie
  • konopie Avatar
  • Offline
  • Złoty forowicz
  • 1800S'03, poprzednio: 1800C'05, Raider 1900
  • Posty: 4402
  • Otrzymane podziękowania 1424
Faraon napisał:
konopie napisał:
Faraon napisał:
Pod dekielek można założyć o-ring olejoodporny,kupiony w sklepie z uszczelkami śr. fi 60mm.
A grubość?

fi60mm., grubość 2,5mm.
Jednak kupiłem nowe - 4 sztuki za 7,50 PLN. Dokładnie ten rozmiar który podajecie.
Jakby coś to tel: 503 75 75 75, gdyż zasadniczo nieczęsto czytam PW
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Urban

Regulacja zaworów - poradnik na przykładzie 1800C 2018/02/02 13:28 #214299

  • Robert_So1
  • Robert_So1 Avatar
  • Offline
  • Świeżak
  • Posty: 119
  • Otrzymane podziękowania 9
Gdzie ja mogę kupić taki szczelinomierz żeby miał listek 0,13 / 0,32 ?. Wszystkie co sprawdzałem mają 0,30/0,15 ,no i oczywiście żeby był długości 200mm
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja zaworów - poradnik na przykładzie 1800C 2018/02/02 15:01 #214306

  • Bloodhound
  • Bloodhound Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • VTX 1800C/KTM 1190 ADV
  • Posty: 4935
  • Otrzymane podziękowania 3063
TUTAJ.
Zamiast 0,32 jest 0,33 ale tolerancja ustawienia wynosi +/- 0,02, więc będzie OK.
Jest co prawda krótszy niż 200 mm, ale takim też da radę, choć będzie nieco mniej komfortowo.
:lol: Nie jestem qrwa dziwny. Jestem z edycji limitowanej. :lol:
Ostatnio zmieniany: 2018/02/02 15:01 przez Bloodhound.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Beny, Robert_So1

Regulacja zaworów - poradnik na przykładzie 1800C 2018/02/02 15:33 #214309

  • Beny
  • Beny Avatar
  • Offline
  • Platynowy forowicz
  • VTX 1800N3 2007
  • Posty: 7415
  • Otrzymane podziękowania 2668
Jacek,
miód malina. Jest 0,32 (przynajmniej na fotce) :)
Ten obraz jest ukryty dla gości. Zaloguj się lub zarejestruj aby go zobaczyć.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja zaworów - poradnik na przykładzie 1800C 2018/04/13 14:54 #222630

  • miras1505
  • miras1505 Avatar
  • Offline
  • Świeżak
  • Nie jeżdżę szybciej, jak lata mój anioł
  • Posty: 43
  • Otrzymane podziękowania 31
Gdyby dla kogoś było za mało literatury polecam jeszcze to:
translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=e...tx-1800/&prev=search
HONDA VTX 1800T1
tel.505059338
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja zaworów - poradnik na przykładzie 1800C 2018/12/16 19:51 #242931

  • Piotr 1
  • Piotr 1 Avatar
  • Offline
  • Świeżak
  • Posty: 35
  • Otrzymane podziękowania 32
Wielkie dzięki, na pewno mi się to przyda, będę regulował sam swoje zaworki :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Regulacja zaworów - poradnik na przykładzie 1800C 2018/12/25 02:26 #243353

  • Postrach
  • Postrach Avatar
  • Offline
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania 24
Wszystko fajnie opisane tylko największym problemem jest zgranie tych punktów bo pod każdym kątem jest inaczej, jak ustawiłem u siebie to zrobiłem więcej szkód niż pożytku jak ktoś ma złoty sposób na idealne pokrycie tych punktów będę wdzięczny
Honda Vtx 1800R 2003
Yamaha xj900 1986
Yamaha xj600s 1992
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re:Regulacja zaworów - poradnik na przykładzie 1800C 2018/12/25 09:12 #243360

  • Bloodhound
  • Bloodhound Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • VTX 1800C/KTM 1190 ADV
  • Posty: 4935
  • Otrzymane podziękowania 3063
Bo w wigilijną noc się gada z motocyklem, a nie ustawia zawory. ;-)

Jakich punktów? Rowka w pokrywie z FT/RT? Na to się patrzy prostopadle, zamiast pod kątem - to raz.
Dwa - jesteś pewien, że ustawiłeś znaczniki na właściwym suwie? Regulujesz gdy znaczniki pokrywają się w GPT następującym po suwie sprężania i przed suwem pracy dla każdego z cylindrów. Znaczniki pokryją się również podczas drugiego obrotu wału pomiędzy suwem wydechu i ssania, ale to nie jest właściwa pozycja do regulacji (brak luzu zaworowego) i wtedy spartolisz robotę.
Więc co się naprawdę stało - miałeś zeza, czy regulowałeś po zgraniu znaczników, ale bez sprawdzenia fazy cyklu GPT?

Właściwie powinienem zacząć od pytania, po czym wnosisz, że spaprałeś robotę?

Tapatalknięte
:lol: Nie jestem qrwa dziwny. Jestem z edycji limitowanej. :lol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re:Regulacja zaworów - poradnik na przykładzie 1800C 2018/12/25 16:40 #243387

  • Postrach
  • Postrach Avatar
  • Offline
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania 24
Suw był prawidłowy luzy też były ale chodzi o to że nie wiem jak jest idealnie na wprost bo jak się kręci głową to za każdym razem inaczej się te punkty pokrywają, a po mojej regulacji gorzej pali a zwłaszcza na ciepłym silniku chociaż na zimnym też musi 2-3 razy przeżucić a wcześniej było od strzała i tak wyszedłem na regulacji
Honda Vtx 1800R 2003
Yamaha xj900 1986
Yamaha xj600s 1992
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re:Regulacja zaworów - poradnik na przykładzie 1800C 2018/12/27 12:15 #243491

  • Snake
  • Snake Avatar
  • Offline
  • Świeżak
  • VTX 1300C - Świdnik
  • Posty: 292
  • Otrzymane podziękowania 152
Postrach napisał:
Suw był prawidłowy luzy też były ale chodzi o to że nie wiem jak jest idealnie na wprost bo jak się kręci głową to za każdym razem inaczej się te punkty pokrywają, a po mojej regulacji gorzej pali a zwłaszcza na ciepłym silniku chociaż na zimnym też musi 2-3 razy przeżucić a wcześniej było od strzała i tak wyszedłem na regulacji

O, po raz kolejny opcja "jak myślisz" wygrała z opcją "że sobie poradzisz" :)

Warianty serwisowania motocykla podałem w tym topicu :)

vtxpolska.pl/index.php/forum/mechanika/3...tym-zrobi%C4%87.html

Jak masz dużo samozaparcia, lub nie masz lawety na moto, to dekle "won" i zapierdylaj ponownie, zgodnie z opisem Jacka. W końcu może CI się uda. W sumie to już po świętach, ale może prośby do mikołaja zadziałają z opóźnieniem :)

I pragnę nadmienić, że to nie jest szydera. Po prostu zjebałeś, teraz musisz poprawić.
Jak to mawiał klasyk gatunku - "Anal"

Przepraszam, dziękuję i ...
... Pozdrowionka dla wszystkich :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re:Regulacja zaworów - poradnik na przykładzie 1800C 2018/12/27 22:27 #243529

  • Postrach
  • Postrach Avatar
  • Offline
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania 24
Powiem tak mam czym zawieźć moto tylko nie ma gdzie bo jak byłem w Jeleniej Górze w centrum motocyklowym i zobaczyłem co robiom to się płakać chce nie mają o niczym pojęcia a jak ktoś ma mi coś spiepszyć za pieniądze to mogę sam za darmo nie jestem mechanikiem ale wiele razy naprawiłem coś czego nie mogli zrobić mechanicy i z tym też sobie w końcu poradzę a zdaje mi się że to forum jest po to żeby pomagać a nie wyśmiewać
Honda Vtx 1800R 2003
Yamaha xj900 1986
Yamaha xj600s 1992
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re:Regulacja zaworów - poradnik na przykładzie 1800C 2018/12/28 10:56 #243562

  • konopie
  • konopie Avatar
  • Offline
  • Złoty forowicz
  • 1800S'03, poprzednio: 1800C'05, Raider 1900
  • Posty: 4402
  • Otrzymane podziękowania 1424
Się wtrącę - Snake ma cięty dowcip ale to dobry chłopak i kompan :-).
Jakby coś to tel: 503 75 75 75, gdyż zasadniczo nieczęsto czytam PW
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Snake

Regulacja zaworów - poradnik na przykładzie 1800C 2018/12/28 11:11 #243564

  • gajor
  • gajor Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • 1,8 Retro & KTM 1190
  • Posty: 7184
  • Otrzymane podziękowania 2590
konopie napisał:
Się wtrącę - Snake ma cięty dowcip ale to dobry chłopak i kompan :-).
Taaa,
Tylko długo się gotuje :)
Ale widzę ze narybek coraz częściej łapie focha .

Z drugiej strony jak śmiałeś się śmiać z młodego Snaeku ty jeden :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio zmieniany: 2018/12/28 11:15 przez gajor.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Snake
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3