sobota, lipiec 21, 2018

Odwiedza nas 171 gości oraz 16 użytkowników.

VTX Polska
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Tutaj pytaj, szukaj, prowadź dyskusje na temat zagadnień technicznych VTX

TEMAT: Jak przerobić układ paliwowy w VTX1300 z pompą?

Jak przerobić układ paliwowy w VTX1300 z pompą? 2017/08/16 20:06 #198684

  • RURU
  • RURU Avatar
Witam ,
posiadam VTX-a 1300 RS rocznik 2003r.. Rozwalił mi się przekażnik pompy paliwa i pompa paliwa (niestety również). Jak przerobić układ podawania paliwa do gażnika na grawitacyjny (z pominięciem pompy paliwa) tak jak jest to w nowszych rocznikach?
Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak przerobić układ paliwowy w VTX1300 z pompą? 2017/08/16 20:32 #198685

  • sowa
  • sowa Avatar
  • Offline
  • Ekspert
  • 1300C by Sowa custom & Cbr f4i
  • Posty: 2469
  • Otrzymane podziękowania 598
Grawitacyjny układ w Vtx jest bardzo prosty :)
Kranik podcisnieniowy i z niego przewód paliwowy do gaźnika i tyle
Ostatnio zmieniany: 2017/08/16 20:33 przez sowa.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak przerobić układ paliwowy w VTX1300 z pompą? 2017/08/16 20:43 #198686

  • RURU
  • RURU Avatar
I to wszystko?
I nie ma tam żadnych japońskich kruczków (żeby udziwnić)?
A jak jest w oryginałach (VTX-ach) bez pomp paliwowych takich jak twój?
Też jest zwykły kranik bez żadnych kombinacji?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak przerobić układ paliwowy w VTX1300 z pompą? 2017/08/16 20:49 #198687

  • RURU
  • RURU Avatar
Przepraszam, Sowa niedoczytałem.
Kranik podciśnieniowy- gdzie jest u ciebie w montowany przewód podciśnienia kranika, w którym miejscu kolektora?
Byłby problem,żebyś zrobił fotę?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak przerobić układ paliwowy w VTX1300 z pompą? 2017/08/16 20:52 #198688

  • sowa
  • sowa Avatar
  • Offline
  • Ekspert
  • 1300C by Sowa custom & Cbr f4i
  • Posty: 2469
  • Otrzymane podziękowania 598
Zdjęcie mogę zrobić dopiero jutro.
Przewód podciśnienia jest poprowadzony z gaźnika dalej trójnik i jeden przewód do kranika a drugi do silnika (z lewej strony motocykla pomiędzy cylindrami, przedni cylinder )

A u Ciebie jest kranik?
Ostatnio zmieniany: 2017/08/16 20:53 przez sowa.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak przerobić układ paliwowy w VTX1300 z pompą? 2017/08/16 21:00 #198689

  • RURU
  • RURU Avatar
Tak, zwykły. Możliwość przełączenia w trzech pozycjach: ON, OFF i REZ,
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak przerobić układ paliwowy w VTX1300 z pompą? 2017/08/16 21:05 #198690

  • sowa
  • sowa Avatar
  • Offline
  • Ekspert
  • 1300C by Sowa custom & Cbr f4i
  • Posty: 2469
  • Otrzymane podziękowania 598
A ile wezykow do niego jest podpięte?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak przerobić układ paliwowy w VTX1300 z pompą? 2017/08/16 21:07 #198691

  • RURU
  • RURU Avatar
Jeden.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak przerobić układ paliwowy w VTX1300 z pompą? 2017/08/16 21:14 #198692

  • sowa
  • sowa Avatar
  • Offline
  • Ekspert
  • 1300C by Sowa custom & Cbr f4i
  • Posty: 2469
  • Otrzymane podziękowania 598
To masz najzwyklejszy kranik,
Z kranika podłącz paliwo bezpośrednio do gaźnika, tylko pamiętaj żeby zamykać kranik
Ostatnio zmieniany: 2017/08/16 21:19 przez sowa.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak przerobić układ paliwowy w VTX1300 z pompą? 2017/08/16 21:17 #198693

  • Spalony
  • Spalony Avatar
  • Offline
  • Złoty forowicz
  • Honda VTX 1300 Custom Yamaha Raider 1900 113
  • Posty: 3725
  • Otrzymane podziękowania 1749
Sowa do kranika idą dwa przewody, grubszy paliwo, a cieńszy powietrze. ;) B) :woohoo:
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów.

Nie sztuką łapać komary przednią szybą. Sztuka łapać je boczną.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak przerobić układ paliwowy w VTX1300 z pompą? 2017/08/16 21:20 #198694

  • sowa
  • sowa Avatar
  • Offline
  • Ekspert
  • 1300C by Sowa custom & Cbr f4i
  • Posty: 2469
  • Otrzymane podziękowania 598
Spalony napisał:
Sowa do kranika idą dwa przewody, grubszy paliwo, a cieńszy powietrze. ;) B) :woohoo:

Wiem o tym , ale RURU ma kranik z jednym przewodem bez powietrza
Ostatnio zmieniany: 2017/08/16 21:20 przez sowa.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak przerobić układ paliwowy w VTX1300 z pompą? 2017/08/16 21:22 #198695

  • RURU
  • RURU Avatar
Jutro powalczę z tym ustrojstwem.
Mam nadzieję, że Japońce czegoś niewymyślili, żeby utrudnić proste rzeczy.
Dzięki Sowa, i pozdrawiam. :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak przerobić układ paliwowy w VTX1300 z pompą? 2017/08/16 21:24 #198696

  • Spalony
  • Spalony Avatar
  • Offline
  • Złoty forowicz
  • Honda VTX 1300 Custom Yamaha Raider 1900 113
  • Posty: 3725
  • Otrzymane podziękowania 1749
I pewnie zamiast powietrza ma sterowanie paliwa przez pompę. Może odcięcie pompy i zmiana kranu, uzupełnienie przewodów powietrznych dopasuje ją do standardu.
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów.

Nie sztuką łapać komary przednią szybą. Sztuka łapać je boczną.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak przerobić układ paliwowy w VTX1300 z pompą? 2017/08/16 21:39 #198699

  • sowa
  • sowa Avatar
  • Offline
  • Ekspert
  • 1300C by Sowa custom & Cbr f4i
  • Posty: 2469
  • Otrzymane podziękowania 598
Używany podcisnieniowy kranik ori do Vtx to ok 200 zł , RURU może pompę odłączyć i jeździć na tym swoim kraniku tylko niech pamięta o jego zamykaniu.
Ja myślę żeby u siebie zamontować zwykły kranik bez podciśnienia
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Jak przerobić układ paliwowy w VTX1300 z pompą? 2017/08/17 18:21 #198762

  • LeszekR
  • LeszekR Avatar
  • Offline
  • Ekspert
  • VTX 1300 Zamość
  • Posty: 1327
  • Otrzymane podziękowania 396
Sowa coś nie tak, gdyby pompka się zepsuła to chodziłby na grawitacji a nie chce, tak jak nie chce chodzić bez podciśnienia, za mykanie kranika jest potrzebne tylko przy niesprawnej iglicy bo jeżeli jest ok to paliwo nie będzie przeciekać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.