wtorek, październik 19, 2021

Odwiedza nas 285 gości oraz 12 użytkowników.

VTX MOOKIE-900x200 3

VTX Polska
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Wycieczka USA Maj 2015 info.

Wycieczka USA Maj 2015 info. 2015/02/07 01:34 #65325

  • Dezerter
  • Dezerter Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Life is too short to sit on your ass. Go get it.
  • Posty: 7539
  • Otrzymane podziękowania 4446
PLAN TOUR USA 2015:

Pierwsze trzy noce – tj. 12, 13 i 14 maja 2015r. śpimy w hotelu w Norman /OK Sooners Legends i u Czarka w domu
Potem 17 dni w trasie :
1. - 15 maja: Hobbs NM Brentwood Inn and Suites 440 mil.
2. - 16 maja: Las Cruces NM - The Big Chile Inn 320 mil
3. - 17 maja: Tucson /AZ - Comfort Suites at Sabina Canyon 275 mil.
4. - 18 maja: Yuma /AZ - Hampton Inn Suites Yuma 240 mil
5. - 19 maja: Long Beach CA QM hotel 270 mil
6. - 20 maja: Pismo Beach /CA - SpyGlass Inn 230 mil
7. - 21 maja: Yosemite NP /CA - Curry Village 340 mil .
8. - 22 maja: Lone Pine CA Comfort Inn 200 mil
9. - 23 maja: Las Vegas / NV - Tuscany Suites & Casino 300 mil
10. - 24 maja: Brian Head UTAH Grand Lodge 280
11. - 25 maja: Grand Canyon North Rim / AR - Kaibab Lodge 190 mil
12. - 26 maja: Cortez / CO Baymont Inn and Suites Cortez – 380 mil
13. - 27 maja: Glenwood Springs /CO – B&B Red Rooster Inn (kumpel Czarka) 230 mil
14. - 28 maja: Glenwood Springs /CO - B&B Red Rooster Inn (kumpel Czarka) lokalne przejazdzki
15. - 29 maja: Taos / NM -. Hotel Quality Inn 270 mil
16. - 30 maja: Amarillo /TX -400 mil rezerwujemy w drodze mysle ze okolo 25 za osobe.
17. - 31 maja: Norman /OK -280 mil
Ostatnie trzy noce – tj. 31.05 i 01 oraz 02 czerwca 2015r. śpimy w Norman Sooners Legends i u Czarka w domu

4650 mil. plus z 400 lokalnie w miejscach czyli na pewno zrobimy 5000 spoko.
VTX 1800N 2005 / Yamaha Stratoliner 1900/ VTX 1800N 2007 custom
Ostatnio zmieniany: 2015/03/01 23:08 przez Dezerter.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wycieczka USA Maj 2015 info. 2015/02/07 02:17 #65327

  • Dezerter
  • Dezerter Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Life is too short to sit on your ass. Go get it.
  • Posty: 7539
  • Otrzymane podziękowania 4446
Rozklad Lotow

Wt. 12.05.2015
: WARSAW PL - FRANKFURT DE

0​6​:4​5​ godz. WARSAW PL FREDERIC CHOPIN (WAW)

0​8​:3​5​ godz. FRANKFURT DE FRANKFURT INTL (FRA)
TERMINAL: 1

1​0​:1​5​ godz. FRANKFURT DE FRANKFURT INTL (FRA)
TERMINAL: 1

1​4​:1​0​ godz. DALLAS TX DALLAS FT WORTH INTL (DFW)
TERMINAL: D

Śr. 03.06.2015
: DALLAS TX - FRANKFURT DE

1​5​:5​5​ godz. DALLAS TX DALLAS FT WORTH INTL (DFW)
TERMINAL: D

0​8​:5​5​ godz. ​+1 FRANKFURT DE FRANKFURT INTL (FRA)
TERMINAL: 1

Czw. 04.06.2015
: FRANKFURT DE - WARSAW PL

1​1​:3​5​ godz. FRANKFURT DE FRANKFURT INTL (FRA)
TERMINAL: 1

1​3​:1​0​ godz. WARSAW PL FREDERIC CHOPIN (WAW)
VTX 1800N 2005 / Yamaha Stratoliner 1900/ VTX 1800N 2007 custom
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wycieczka USA Maj 2015 info. 2015/02/07 02:27 #65328

  • Dezerter
  • Dezerter Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Life is too short to sit on your ass. Go get it.
  • Posty: 7539
  • Otrzymane podziękowania 4446
Pierwszy tydzien mniej wiecej miejsca noclegow i mapki

1 Maj 15 Hobbs Nowy Meksyk. Trasa na pierwszy dzien 440 mil.
2 Maj 16 Las Cruces 340 mil
3 Maj 17 Tucson Arizona 270 mil

Ten obraz jest ukryty dla gości. Zaloguj się lub zarejestruj aby go zobaczyć.


4 Maj 18 Gila Bend Arizona 140 mil
5 Maj 19 San Diego CA 270 mil
6 Maj 20 Arroyo Grande CA 290 mil

Ten obraz jest ukryty dla gości. Zaloguj się lub zarejestruj aby go zobaczyć.
VTX 1800N 2005 / Yamaha Stratoliner 1900/ VTX 1800N 2007 custom
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wycieczka USA Maj 2015 info. 2015/02/07 02:29 #65329

  • Dezerter
  • Dezerter Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Life is too short to sit on your ass. Go get it.
  • Posty: 7539
  • Otrzymane podziękowania 4446
7 Maj 21 Yosemite NP Village 350 mil (spedzamy wiekszosc nastepnego dnia w parku)
8 Maj 22 Bishop CA 150 mil
9 Maj 23 Las Vegas 300 (jedziemy przez doline smierci)
10 Maj 24 Las Vegas
11 Maj 25 Grand Canyon North Rim 270 mil
12 Maj 26 Durango CO Lub Moab Utah 380
13 Maj 27 Glenwood Springs CO 230

Ten obraz jest ukryty dla gości. Zaloguj się lub zarejestruj aby go zobaczyć.


14 Maj 28 Glenwood Springs CO
15 Maj 29 Alamosa CO ( Great Sand Dunes Park) 200
16 Maj 30 Amarillo TX 400 mil
17 Maj 31 Norman OK 280

Ten obraz jest ukryty dla gości. Zaloguj się lub zarejestruj aby go zobaczyć.


Nocleg numer 7 bedzie po drodze do Yosemite NP Jednak jedziemy jedynka do Monterrey CA, Ciezko byc tak blisko i to zostawic. Pozwoli nam to zobaczyc slawny Yosemite National Park. Ten luk na parkiem Yosemite odpadnie bot tam jest skrot przez gory . Nie moglem go wybrac na Google map i podawalo mi ta droge. Razem 4400 mil plus na pewno ze 300-400 mil po parkach i drogniejszych odjazdach. KONIEC rezerwuje hotele. Musze zalatwic noclegi w Grand Canyon i Yosemite.
VTX 1800N 2005 / Yamaha Stratoliner 1900/ VTX 1800N 2007 custom
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wycieczka USA Maj 2015 info. 2015/02/07 02:39 #65330

  • Dezerter
  • Dezerter Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Life is too short to sit on your ass. Go get it.
  • Posty: 7539
  • Otrzymane podziękowania 4446
Sprzety

Tricky/Kinga - Yamaha stratoliner 2006 zakupiony serwis zrobiony
Lucy - HD sportster zakupiony serwis zrobiony (kierownica wymieniona)
Beny/Buba - Honda VTX N zakupiony
Dezerter/Deanna - Yamaha Stratoliner (dzielimy sie z Kermitem)
Hawels/kasia - Honda VTX 1800N ((dzielimy sie z Kermitem)
Endrju - Honda 1300S wypozyczony ode mnie serwis zrobiony
TommyVTX/Justa - Honda VTX1800F wypozyczony od Tomskiego (Tomek zrobi serwis) bedzie siedzenie Corbina, szyba. (praktycznie juz jest gotowy do jazdy tylko wymieni olej przed sama wycieczka.
Kotok/Rudal VTX1800F wypozyczony ode mnie.
Kinio. HD kupil Sobie sam. Dojdzie do mnie z Pensylwani
Dejny. Zmiennik
Augan HD Ultra Glide
Scooter VTX 1300 R wypozyczony od Mikersa


Szukamy
Joni
Mikers
VTX 1800N 2005 / Yamaha Stratoliner 1900/ VTX 1800N 2007 custom
Ostatnio zmieniany: 2015/02/07 02:41 przez Dezerter.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wycieczka USA Maj 2015 info. 2015/02/07 03:02 #65331

  • Dezerter
  • Dezerter Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Life is too short to sit on your ass. Go get it.
  • Posty: 7539
  • Otrzymane podziękowania 4446
pare zmian. Mamy drugie auto o ktorym mowilem w watku. razem placicie 100 od osoby za dwa auta na droge. Dojdzie jeszcze przyczepa okolo 500 czyli okolo 25 dolarow od osoby. Razem juz mam 11400 od was na wszystkie wydatki. Jeszcze Hawels mi dosle za 3 osoby i bede mial 12600.wystarczy do waszego przyjazdu.

Noc 1 2 3
Maj 12,13, 14,. Moja zona zalatwila hotel w Norman rezerwacje bez placenia z gory. Stawka uniwersytecka po 70 za pokoj plus tax. (okolo 20$ znizki) Hotel nazywa sie Sooners Legends. 4 pokoje. Jesli Kotok podzieli pokojem z Dejna i z Kiniem to zmienie na 3. Na razie zostawiam rezerwacje na 4. mysle ze bedzie okolo 78 $ za noc.

Noc 4

May 15 Pierwszy nocleg w drodze w Hobbs NM zarezerwowany. razem $732 za 7 pokoji. Nie musialem placic z gory. Jutro jade dalej wiec wstrzymajcie sie z tymi pieniedzmi. w sobote powiem ile trzeba.

Brentwood Inn

kotok i ruda w dwojce cena za pokoj 89 plus 12 % tax
kinio i dejna w dwojce plus 12 % tax

reszta te same pokoje po 95 plus 12 % tax
Ponizej cena od osoby do zaplacenia za nocleg. zapisujcie sobie do rozliczen. Ja to wszytko trzymam w kupie ale jak chcecie wiedziec to bede podawal. Jesli myslicie zeby lepiej robic to prywatnie to moge wam wysylac te info w emailach.


Dezerter $26.60
Deanna $26.60
Scooter $26.60
Kermit $26.60
Hawels $26.60
Kasia $26.60
Endreju $26.60
Mikers $26.60
Beny $26.60
Buba $26.60
Tricky $26.60
Kinga $26.60
TommyVTX $26.60
Justa $26.60
Joni $26.60
Agnes $26.60
Augan $35.47
Lucy $35.47
Przemek $35.47
Dejna $49.84
Kinio $49.84
Kotok $49.84
Ruda $49.84

Noc 5

Maj 16 Druga noc na trasie zarezerwowana bez wplaty wiec jak na razie nie jest zle. 7 pokoji w Las Crucas NM wszystkie takie same. cena za pokoj $72.00
Americas Best Value Inn - The Big Chile Inn

Dezerter $18.00
Deanna $18.00
Scooter $18.00
Kermit $18.00
Hawels $18.00
Kasia $18.00
Endreju $18.00
Mikers $18.00
Beny $18.00
Buba $18.00
Tricky $18.00
Kinga $18.00
TommyVTX $18.00
Justa $18.00
Joni $18.00
Agnes $18.00
Augan $24.00
Lucy $24.00
Przemek $24.00
Dejna $36.00
Kinio $36.00
Kotok $36.00
Ruda $36.00
Razem $504.00

Noc 6

Maj 17 noc w Tucson Arizona zaplacone w calosci. 5 pokoji z dwoma duzymi podwojnymi lozkami i sofa bed. Razem $736 czyli po 32 na glowe po rowno. Bedziemy spac 3 pokoje 5 osob i 2 pokoje 4 osoby.

Comfort Suites at Sabino Canyon

Noc 7

Maj 18 spimy w Yuma Arizona w hotelu Hampton Inn rezerwacja. 6 Pokoji 736 $. po 32 dolary od osoby

Noc 8

Maj 19 Long Beach CA QM Hotel zarezerwowany, 6 Pokoji 45 od osoby razem $1035.00 rezerwacja
Noc 9

Maj 20 Pismo Beach CA Spyglass Inn. 6 Pokoji 35 od osoby razem 805 rezerwacja



Noc 10

Maj 21 Yosemite NP. 5 duzych namiotow z lozkami (5 osob moze spac w takim namiocie. Mieci sie to w Curry Village w samym centrum parku. Juz nic innego nie bylo. Cena 44 dolary od osoby. razem zapalcilem z gory $1008.44

Noc 11

Maj 22. Lone Pine, California. Comfort Inn 6 pokoji podwojne lozka. Zdazylem w ostatniej chwil bo w okolicy jest jakas impreza bo hotele poszly w gore i w Bishop nie moglem juz nic znalesc. 36 dolarow od osoby wszyscy po rowno. bylo po 110 za pokoj plus tax. razem $825.


Noc 12

Maj 23 Las Vegas na razie nie bede zamawial. Ceny beda lepsze tydzien dwa przed wyjazdem.

Noc 13

May 24 spimy w Brian Head Utah w osrodku narciarskim w super miejscu. 1150 po $50 na glowe.

Grand Lodge at Brian Head. nie musialem jeszcze placic, tylko rezerwacja. Probuje tam jeszcze dostac znizke 10 %.

Mozna wziasc Spa i masaz. Fajny basen bilard i bar. Trzeba odpoczac po Las Vegas.
Noc 14

Maj 25 W Grand Canyon spimy w Kaibab Lodge 5 mil od parku. Cena za nas wszystkich za 6 pokoji w zaokragleniu $1,040 czyli 45 od osoby. Zeby was pocieszyc to powiem ze te dwa miejsca pewnie beda najdrozszymi noclegami w czasie naszej wyprawy. Musialem zaplacic z gory czyli razem juz poszlo na hotele $2050. Placilem karta kredytowa. mam jeszcze wasze fundusze wiec wplace gotowke na konto by splacic karte zanim mi zaczna naliczac odsetki.

Noc 15

Maj 26 Baymont Inn and Suites Cortez CO 6 rooms total $600 po 26 od osoby. Zaplacone za calosc.

Noc 16 i 17

Maj 27 i 28 Odbylem tez rozmowe z zona kolegi z Glenwood Springs i zaklepuje nam caly B&B na dwie noce. Ma mi wyslac rozpiske z pokojami i wycena. Hawels zna miejsce bo tam juz nocowal. Lece do nich w kwietniu to na miejscu omowie sprawe. Moj kolega tez lata motorem i byc moze przeleci sie z nami kawalek od yosemite lub Las Vegas do niego do domciu w GS. takze mamy juz 13 nocy zaklepanych i jeszcze tylko 9 do zaklepania.

Red Rooster Ranch

Noc 18

May 29 Przedostatnia noc na trasie zakupiona. Quality Inn 6 pokoji w Taos Nowy Meksyk. Fajne miasto. Jezdze tam czesto na narty i znam pare fajnych miejsc. Pojdziemy wieczorkiem do fajnego baru i zrobimy sobie imprezke. Ostania noc w Amarillo kupimy juz na miejscu.

Taos hotel Quality In razem 575 $ czyli po 25 doalorw od osoby. Wszyscy po rownos. Zaplacone z gory.

Noc 19

Maj 30 Gdzies w Texasie kupimy hotel z drogi. Nie bedzie problemu cos znalesc.

Noc 20 , 21 , 22

Maj 31 Czeriec 1, 2. Moja zona zalatwila hotel w Norman rezerwacje bez placenia z gory. Stawka uniwersytecka po 70 za pokoj plus tax. (okolo 20$ znizki) Hotel nazywa sie Sooners Legends. 4 pokoje. Jesli Kotok podzieli pokojem z Dejna i z Kiniem to zmienie na 3. Na razie zostawiam rezerwacje na 4. mysle ze bedzie okolo 78 $ za noc.






Trzymam Spreadsheet z wszystkimi wydatkami bo niektorym juz robilem servisy i takze policzylem juz za moj samochod. Jak komus trzeba to go dam do wgladu. Dostalem od was 6300 i te pieniadze mialy byc na samochody benzyne do aut servisy motorow. Rozlicze sie tej kasy jak juz tu bedziecie. Dosylacie po 300 wiec bedzie na hotele i inne rzeczy.
VTX 1800N 2005 / Yamaha Stratoliner 1900/ VTX 1800N 2007 custom
Ostatnio zmieniany: 2015/02/22 06:19 przez Dezerter.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Lucy, KINIO, Endrju

Wycieczka USA Maj 2015 info. 2015/02/07 07:45 #65332

  • Augan
  • Augan Avatar
  • Offline
  • Złoty forowicz
  • VTX 1300 Tourer
  • Posty: 4044
  • Otrzymane podziękowania 2183
Cezar - to mi się podoba ! Ogarnąłęś całą masę spraw w mistrzowski sposób. Nie mam żadnych obaw o przebieg naszej podróży.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wycieczka USA Maj 2015 info. 2015/02/07 09:12 #65340

  • mikers
  • mikers Avatar
Czarek chyba się nudziłeś w pracy, super !!!!!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wycieczka USA Maj 2015 info. 2015/02/22 06:21 #68394

  • Dezerter
  • Dezerter Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Life is too short to sit on your ass. Go get it.
  • Posty: 7539
  • Otrzymane podziękowania 4446
Hotele juz wszystko zapiete. Zostaly dwie noce na potem.
Dezerter napisał:
pare zmian. Mamy drugie auto o ktorym mowilem w watku. razem placicie 100 od osoby za dwa auta na droge. Dojdzie jeszcze przyczepa okolo 500 czyli okolo 25 dolarow od osoby. Razem juz mam 11400 od was na wszystkie wydatki. Jeszcze Hawels mi dosle za 3 osoby i bede mial 12600.wystarczy do waszego przyjazdu.

Noc 1 2 3
Maj 12,13, 14,. Moja zona zalatwila hotel w Norman rezerwacje bez placenia z gory. Stawka uniwersytecka po 70 za pokoj plus tax. (okolo 20$ znizki) Hotel nazywa sie Sooners Legends. 4 pokoje. Jesli Kotok podzieli pokojem z Dejna i z Kiniem to zmienie na 3. Na razie zostawiam rezerwacje na 4. mysle ze bedzie okolo 78 $ za noc.

Noc 4

May 15 Pierwszy nocleg w drodze w Hobbs NM zarezerwowany. razem $732 za 7 pokoji. Nie musialem placic z gory. Jutro jade dalej wiec wstrzymajcie sie z tymi pieniedzmi. w sobote powiem ile trzeba.

Brentwood Inn

kotok i ruda w dwojce cena za pokoj 89 plus 12 % tax
kinio i dejna w dwojce plus 12 % tax

reszta te same pokoje po 95 plus 12 % tax
Ponizej cena od osoby do zaplacenia za nocleg. zapisujcie sobie do rozliczen. Ja to wszytko trzymam w kupie ale jak chcecie wiedziec to bede podawal. Jesli myslicie zeby lepiej robic to prywatnie to moge wam wysylac te info w emailach.


Dezerter $26.60
Deanna $26.60
Scooter $26.60
Kermit $26.60
Hawels $26.60
Kasia $26.60
Endreju $26.60
Mikers $26.60
Beny $26.60
Buba $26.60
Tricky $26.60
Kinga $26.60
TommyVTX $26.60
Justa $26.60
Joni $26.60
Agnes $26.60
Augan $35.47
Lucy $35.47
Przemek $35.47
Dejna $49.84
Kinio $49.84
Kotok $49.84
Ruda $49.84

Noc 5

Maj 16 Druga noc na trasie zarezerwowana bez wplaty wiec jak na razie nie jest zle. 7 pokoji w Las Crucas NM wszystkie takie same. cena za pokoj $72.00
Americas Best Value Inn - The Big Chile Inn

Dezerter $18.00
Deanna $18.00
Scooter $18.00
Kermit $18.00
Hawels $18.00
Kasia $18.00
Endreju $18.00
Mikers $18.00
Beny $18.00
Buba $18.00
Tricky $18.00
Kinga $18.00
TommyVTX $18.00
Justa $18.00
Joni $18.00
Agnes $18.00
Augan $24.00
Lucy $24.00
Przemek $24.00
Dejna $36.00
Kinio $36.00
Kotok $36.00
Ruda $36.00
Razem $504.00

Noc 6

Maj 17 noc w Tucson Arizona zaplacone w calosci. 5 pokoji z dwoma duzymi podwojnymi lozkami i sofa bed. Razem $736 czyli po 32 na glowe po rowno. Bedziemy spac 3 pokoje 5 osob i 2 pokoje 4 osoby.

Comfort Suites at Sabino Canyon

Noc 7

Maj 18 spimy w Yuma Arizona w hotelu Hampton Inn rezerwacja. 6 Pokoji 736 $. po 32 dolary od osoby

Noc 8

Maj 19 Long Beach CA QM Hotel zarezerwowany, 6 Pokoji 45 od osoby razem $1035.00 rezerwacja
Noc 9

Maj 20 Pismo Beach CA Spyglass Inn. 6 Pokoji 35 od osoby razem 805 rezerwacja



Noc 10

Maj 21 Yosemite NP. 5 duzych namiotow z lozkami (5 osob moze spac w takim namiocie. Mieci sie to w Curry Village w samym centrum parku. Juz nic innego nie bylo. Cena 44 dolary od osoby. razem zapalcilem z gory $1008.44

Noc 11

Maj 22. Lone Pine, California. Comfort Inn 6 pokoji podwojne lozka. Zdazylem w ostatniej chwil bo w okolicy jest jakas impreza bo hotele poszly w gore i w Bishop nie moglem juz nic znalesc. 36 dolarow od osoby wszyscy po rowno. bylo po 110 za pokoj plus tax. razem $825.


Noc 12

Maj 23 Las Vegas spimy w Tuscany Suites & Casino okolo pol mili od samego centrum LV strip. Czyli spacerek 10 min do fontan Balaggio po od glowy.
Noc 13

May 24 spimy w Brian Head Utah w osrodku narciarskim Grand Lodge w super miejscu. 1150 po $50 na glowe.

Grand Lodge at Brian Head. nie musialem jeszcze placic, tylko rezerwacja. Probuje tam jeszcze dostac znizke 10 %.

Mozna wziasc Spa i masaz. Fajny basen bilard i bar. Trzeba odpoczac po Las Vegas.
Noc 14

Maj 25 W Grand Canyon spimy w Kaibab Lodge 5 mil od parku. Cena za nas wszystkich za 6 pokoji w zaokragleniu $1,040 czyli 45 od osoby. Zeby was pocieszyc to powiem ze te dwa miejsca pewnie beda najdrozszymi noclegami w czasie naszej wyprawy. Musialem zaplacic z gory czyli razem juz poszlo na hotele $2050. Placilem karta kredytowa. mam jeszcze wasze fundusze wiec wplace gotowke na konto by splacic karte zanim mi zaczna naliczac odsetki.

Noc 15

Maj 26 Baymont Inn and Suites Cortez CO 6 rooms total $600 po 26 od osoby. Zaplacone za calosc.

Noc 16 i 17

Maj 27 i 28 Odbylem tez rozmowe z zona kolegi z Glenwood Springs i zaklepuje nam caly B&B na dwie noce. Ma mi wyslac rozpiske z pokojami i wycena. Hawels zna miejsce bo tam juz nocowal. Lece do nich w kwietniu to na miejscu omowie sprawe. Moj kolega tez lata motorem i byc moze przeleci sie z nami kawalek od yosemite lub Las Vegas do niego do domciu w GS. takze mamy juz 13 nocy zaklepanych i jeszcze tylko 9 do zaklepania.

Red Rooster Ranch

Noc 18

May 29 Przedostatnia noc na trasie zakupiona. Quality Inn 6 pokoji w Taos Nowy Meksyk. Fajne miasto. Jezdze tam czesto na narty i znam pare fajnych miejsc. Pojdziemy wieczorkiem do fajnego baru i zrobimy sobie imprezke. Ostania noc w Amarillo kupimy juz na miejscu.

Taos hotel Quality In razem 575 $ czyli po 25 doalorw od osoby. Wszyscy po rownos. Zaplacone z gory.

Noc 19

Maj 30 Gdzies w Texasie kupimy hotel z drogi. Nie bedzie problemu cos znalesc.

Noc 20 , 21 , 22

Maj 31 Czeriec 1, 2. Moja zona zalatwila hotel w Norman rezerwacje bez placenia z gory. Stawka uniwersytecka po 70 za pokoj plus tax. (okolo 20$ znizki) Hotel nazywa sie Sooners Legends. 4 pokoje. Jesli Kotok podzieli pokojem z Dejna i z Kiniem to zmienie na 3. Na razie zostawiam rezerwacje na 4. mysle ze bedzie okolo 78 $ za noc.






Trzymam Spreadsheet z wszystkimi wydatkami bo niektorym juz robilem servisy i takze policzylem juz za moj samochod. Jak komus trzeba to go dam do wgladu. Dostalem od was 6300 i te pieniadze mialy byc na samochody benzyne do aut servisy motorow. Rozlicze sie tej kasy jak juz tu bedziecie. Dosylacie po 300 wiec bedzie na hotele i inne rzeczy.
VTX 1800N 2005 / Yamaha Stratoliner 1900/ VTX 1800N 2007 custom
Ostatnio zmieniany: 2015/03/01 23:14 przez Dezerter.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wycieczka USA Maj 2015 info. 2015/02/22 19:05 #68517

  • Dezerter
  • Dezerter Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Life is too short to sit on your ass. Go get it.
  • Posty: 7539
  • Otrzymane podziękowania 4446
Teraz atrakcje po drodze,

Dzien pierwszy w trasie do Hobbs. Wjazd na gore Scott w Witchita Mountains OK, zwiedzanie muzeum i objazd rezerwatem przyrody. Obok jest wielka baza wojskowa w Lawton doslownie oddzielona siatka od parku. Czasami slychac artylerie. Po drodze kolo Altus OK miniemy Air Force Base i byc moze polataja nad nami jakies F16 i bombowce B2.
Przejazd przez Texas przez setki mil pol bawlnianych i przez Lubbock (okolo 300 tys) . Pewnie zobaczymy pola naftowe w okolicy Seminole TX. W Hobbs NM musimy wypic jakiegos browarka w lokalnej knajpie.

Dzien drugi przelot z rana do Carlsbad Caverns NP i zwiedzanie przepieknych jaskin. Miejsce jest znane na calym swiecie. Jest co ogladac. Potem przejazd przez pierwsze wieksze gory ktore naleza juz do pasma gor Skalistych do Alamogordo i potem lecac na Las Cruces wpadamy na pustynie bialych piachow. Sa biale jak snieg. Pozjezdzamy z wydm na tylkach i posilimy sie tam na laweczkach. Pewnie puscimy do gory drona by uchwycil moment i jazda do Las Cruces. Tu moze zrobimy jakas mala imprezke by uczcic pierwsze dwa dni wycieczki.


Dzien trzeci Szybka jazda autostrada 10 do Tucson przez pustynie. Musimy byc tam w miare wczesnie bo prosto walimy do Muzeum samolotow i tam tez po zwiedzaniu wsiadamy w autobus i jedziemy ogladac najwieksze zgrupowanie samolotow na swiecie. Slawny Boneyard. Potem szybciutko z dwie godzinki relaksu w hotelu i jazda na gore Lemon. Pierwszy 3 tysiecznik w naszej podrozy. Wieczor pewnie na basenie hotelowym z pifkiem.

Dzien czwarty z rana wypad do Muzeum pustyni i Parku Narodowego kaktusow i potem jazda by zdazyc na 3;10 do Yumy :P :P . (byly dwie wersje tego filmu) Yuma lezy na samej granicy z Meksykiem wiec byc moze was to zainteresuje. Po drodze tez bedziemy mijac jadna z najwiekszych na swiecie elektrowni slonecznaych. W Yumie pewnie bedzie cieplo wiec chlodne piwo i woda w basenie na pewno sie przydadza,

Dzien piaty jazda z Yumy w strone San Diego czesto przy granicy z Meksykiem. Nie bylem w tych stronach ale znajac topografie i rejon domyslam sie ze bedzie cieplutko. Jak juz dobijemy do oceanu temperaturka powinna byc znosna. Lecimy brzegiem morza do Long Beach czyli praktycznie do aglomeracji Los Angeles. Po drodze na pewno sporo przystankow. Nie wiem jakie atrakcje nas spotkaja ale wiem ze nie bedzie nudno. Mam tez zaplanowana na ten dzien niespodzianke. Mysle ze niektorym z was opadnie szczenka.

Dzien szosty wyruszamy z rana do LA i tam pewnie Beverly Hills i Hollywood. Pewnie odwiedzimy plaze na Venice beach by popatrzec na czubkow. Byc moze kapiel na Malibu Beach (Hawels plaza Zuma Beach ta sama co bylismy) i dalej jazda na polnoc az do Pismo Beach. Nocujemy nad samym oceanem wiec pewnie spacerek po plazy i rozmyslania przy dobrej whiskey na temat ogromu tego swiata.

Dzien siodmy bedzie odjazdowy bo bedziemy leciec slawna jedynka z widokami na ocean i gory. Po dotarciu do Monterey odbijamy na wschod i lecimy do Yosemite. Ten dzien dla mnie jest najbardziej atrakcyjny bo raz ze wiem ze jazda moto po kretych drogach przy Pacyfiku bedzie niesamowita ale tez dlatego ze zobaczymy tez Yosemite NP. Spanko w tych fajnych namiotach. Pewnie bedzie fajnie.

Dzien osmy Caly ranek jak najdluzej zwiedzamy Yosemite park. Trzeba zobaczyc slawny Half Dome, wodospad i El Capitan (sciane ktora jest meka wszystkich skalnych wspinaczkowiczow) . Mialem kupmli w Nowym Yorku ktorzy nalezeli do polskiego zwiazku alpinistycznego i robili ekspedycje na El Capitan. Chlopaki z Katowic. Za sponsora mieli jakas polska firme monopolowa i podczas wspinaczki zabraklo im wody ale mieli 50ml buteleczki wodki ktore rozdawali ludziom. Szczyt zdobyli na lekkim kacu. Mialem z nimi jechac do towarzystwa ale mi sie nie udalo. Po poludniu lecimy na Tioga Pass i kretymi drogami na wysokosci ponad 3 km npm walimy do Lake Mono. Rzucimy okiem na te dziwaczne slone alkaliczne jezioro, Potem jazda ze 100 mil na poludnie do Lone Pine. To juz niedaleko od slawnej doliny smierci.
Modlmy sie by droga przez przelecz byla juz otwarta po zimie. Czasami jest zamknieta az do czerwca. Jesli taka sytuacja nas tam zastanie mam interesujacy plan B tylko to oznacza prawie 150 ml trasy wiecej. byc moze bedziemy lecieli odsniezona droga z zaspami po bokach az do 5m wysokosci. Widzialem takie ujecia z tego miejsca.

Dzien dziewiaty wyjazd z rana by nie marnowac czasu i walimy prosto do piekarnika w postaci Doliny Smierci. Musimy sie zaopatrzyc w wode i paliwo. W parku zrobimy ze sto mil i podejrzewam ze na pewno o tej porze roku bedzie juz tam ze 40 stopni. Ale co to dla nas. To miejsce jest tak legendarne ze wiec naprawde nie mozemy go odpuscic.Nigdy tam jeszcze nie bylem wiec strasznie sie ciesze ze w koncu tam dotre. Prosto z parku walimy skrotami do Las Vegas. Tam lokujemy sie gdzies w centrum i po krotkim odpoczynku wygrywamy w kasynie majatek by sie odkuc za koszty wycieczki. Polazimy sobie od kasyna do kasyna. Tu obowiazkowo trzeba bedzie znalesc jakis fajny bar.

Dzien dziesiaty z rana jakies dobre sniadanko i byc moze relaksik w basenie i dalej jada do Utah krainy mormonow. Po drodze do Brian Head zwiedzamy Zion NP. Widoki i park sa niesamowite, Bylem tam pare razy i za kazdym razem jest coraz lepiej. Tunele niesamowite kolory formacji skalnych. Nie da sie tego opisac i trzeba to zobaczyc. Zatrzymamy sie w Visitors center i sprobujemy sie zalapac na jakis autobusik ktory nas obwiezie po parku. Potem dalej jazda na polnoc na nocleg w osrodku narciarskim Grand Lodge. Widzieliscie zdjecia wiec miejsce robi wrazenie. Ja napewno wlaze to tego basenu z wodospadem a wy robcie co chcecie. :P

Dzien jedynasty Z rana mamy 50 mil do parku Bryce Canyon. Nie bede sie rozpisywal nad pieknem tego parku bo to po prostu trzeba przezyc. Hawels byl tam ze mna i naprawde robi niesamowite wrazenie. Znow kolory i niesamowite formacje skalne w canyonie ponizej powoduja ze twoj mozg wariuje. Po zwiedzeniu parku juz walimy prosto na poludnie znow do Arizony by zobaczyc slawny Grand Canyon. Masa i ogrom tego miejsca zwala z nog. Sciana polnocna jest moim zdaniem duzo fajniejsza od poludniowej. Jest mniej miejsc widokowych ale za to jest bardziej dramatyczna. Spimy w Kaibab Lodge zaraz przy wyjezdzie z parku. To bedzie dzien pelen wrazen ( zreszta wszystkie takie beda. )

Dzien dwunasty. pokrecimy sie troszke z rana by zobaczyc jak Canyon wyglada o tej porze i dalej jazda na Page AZ. Po drodze jedziemy Navaho bridge i przez rezerwaty indianskie w strone Colorado ale najpierw polecimy slawna Monument Valley i tam ponagrywamy jakies fajne ujecia z drona w jezdzie. Zrobimy jakies fajne filmiki i fotki i ruszamy dalej do Cortez CO. Obok jest piekny pak Narodowy Mesa Verde wiec zobaczymy jak nam pojdzie i czy bedzie czas na zwiedzanie czy zrobimy to z rana nastepnego dnia.

Dzien trzynasty z rana walimy do Mesa Verde jesli nie starczylo czasu dnia poprzedniego. Potem mamy dwie opcje trasy przez gory. Obie fantastyczne, zalezy to od tego ile mamy czasu. W kazdym badz razie to dzien pelen alpejskich widokow, zakretow i wrazen. Po drodze zwiedzimy pare gorskich miasteczek i przez przelecze dojedziemy do Gleanwood Springs. Fajnie by bylo dojechac do mego kolegi Stasia przed zmrokiem by zobaczyc jeszcze tego dnia piekno tego miejsca. Wieczorem pewnie ognisko, grill gitara i spiew.

Dzien cztenasty caly dzien do naszej dyspozycji bo zostajemy w Glenwood jeszcze jedna noc. Znam okoloiczne atrakcje i na pewno nie bedziemy siedziec na tylkach caly dzien. Byc moze splyniemy Colorado river pontonami, Powspinamy sie na wiszace jezioro a wieczorem wyskoczymy na baseny goracych zrodel w centrum miasta. Zobaczymy. Bedzie co robic.

Dzien pietnasty jedziemy przez Independece pass , 12100 feet npm do parku wydm Great Sand Dunes. Przepiekne miejsce ktore przypomina Sahare. Piachy i wydmy wysokosci nawet do 130 m. Polazimy po piaskach i nacykamy zdjec i jazda do Taos NM.
Taos to bardzo znany kurort narciarski i miasteczko w stylu Pueblo. Ma fajne centrum i pare niespodzianek. Spimy niedaleko od centrum wiec z buta spacerek do fajnej knajpy ktora znam. Pogramy w bilarda, posluchmy fajnej muzyczki. pokrecimy sie po centrum. Znam te miejsce jak wlasna kieszen.

Dzien szesnasty Lecimy juz w strone domu ale jeszcze po drodze zaliczamy piekne widoki jeziora przy Angle Fire i jeszcze walimy lasem przez fajne zakrety. Wybiore trase powrotna w zaleznosci od nastroju. Celem tego dnia jest Amarillo w texasie. Hotel wezmiemy po drodze. Jesli bedzie parcie mozemy machnac sie dalej a nawet dojechac do Norman ale mysle ze nie ma co sie meczyc.

Dzien siedemnasty . Spimy do oporu a w drodze powrotnej zaliczamy kawalek 66 i drogami lokalnymi jedziemy do Norman. Po drodze jeszcze wpadniemy do Red Canyon w Hinton OK i polecimy przy polach wiatrakow kolo Minco. KONIEC w Norman rozpakujemy nasze graty i relaksujemy sie u mnie w domciu. Mozna porobic pranie odswiezyc sie i zaczac rejestrowac w mozgach to co sie wlasnie odbylo. Na pewno obejrzymy jakies filmiki z podrozy i powspominamy podroz.
VTX 1800N 2005 / Yamaha Stratoliner 1900/ VTX 1800N 2007 custom
Ostatnio zmieniany: 2015/03/02 13:33 przez Dezerter.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wycieczka USA Maj 2015 info. 2015/02/25 08:54 #68958

  • KINIO
  • KINIO Avatar
  • Offline
  • Ekspert
  • Posty: 1658
  • Otrzymane podziękowania 740
Jak to czytam to serce rośnie..już nie mogę się doczekać :cheer:
Dzięki Czarku :)
Życie można przeżyć tylko na dwa sposoby: albo tak, jakby nic nie było cudem, albo tak, jakby cudem było wszystko
Ostatnio zmieniany: 2015/02/25 08:59 przez KINIO.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wycieczka USA Maj 2015 info. 2015/02/25 09:03 #68959

  • Lucy
  • Lucy Avatar
  • Offline
  • Ekspert
  • VTX 1300
  • Posty: 2369
  • Otrzymane podziękowania 962
A ja sobie to wydrukuję, będę miała przy sobie a w trasie będę sprawdzać czy realizujemy plan ;)

Że Tobie się chce chcieć :P a poważnie to wielkie dzięki i czekamy na ciąg dalszy.:cheer:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wycieczka USA Maj 2015 info. 2015/03/01 23:40 #69990

  • Dezerter
  • Dezerter Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Life is too short to sit on your ass. Go get it.
  • Posty: 7539
  • Otrzymane podziękowania 4446
Odswiezam. doalem opis ostatnich dni podrozy oraz hotel w Las Vegas.
VTX 1800N 2005 / Yamaha Stratoliner 1900/ VTX 1800N 2007 custom
Ostatnio zmieniany: 2015/03/01 23:47 przez Dezerter.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wycieczka USA Maj 2015 info. 2015/03/02 06:46 #70003

  • Augan
  • Augan Avatar
  • Offline
  • Złoty forowicz
  • VTX 1300 Tourer
  • Posty: 4044
  • Otrzymane podziękowania 2183
A ja czytam, czytam i czytam i oczami wyobraźni podpierając się google view street podążam za opisami Czarka do miejsc które będzie nam dane odwiedzić i pysk mi się śmieje na myśl o tym co nas czeka. Dzięki Czarek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wycieczka USA Maj 2015 info. 2015/03/03 04:04 #70095

  • Dezerter
  • Dezerter Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Life is too short to sit on your ass. Go get it.
  • Posty: 7539
  • Otrzymane podziękowania 4446
A teraz kolej na sprzety na ktorych lecimy

Moja Yama
kierowcy (Hawels, Kermit i Ja)
pasazer Hawelsowa Deanna
Ten obraz jest ukryty dla gości. Zaloguj się lub zarejestruj aby go zobaczyć.


Yama Trickiego
Kierowca Tricky
pasazer Kinga

Ten obraz jest ukryty dla gości. Zaloguj się lub zarejestruj aby go zobaczyć.


Moja Honda
kierowcy (Hawels, Kermit i Ja)
pasazer Hawelsowa Deanna

Ten obraz jest ukryty dla gości. Zaloguj się lub zarejestruj aby go zobaczyć.


Honda F Tomskiego dla Tommiego ( jest szyba i sissy bar do niego)
Kierowca Tommyvtx
pasazer Justa

Ten obraz jest ukryty dla gości. Zaloguj się lub zarejestruj aby go zobaczyć.
VTX 1800N 2005 / Yamaha Stratoliner 1900/ VTX 1800N 2007 custom
Ostatnio zmieniany: 2015/03/03 04:15 przez Dezerter.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Tommy