Odwiedza nas 61 gości oraz 8 użytkowników.
Płyn dolewasz do zbiorniczka na kierownicy (prawy odpowiada za przedni hamulec) i przy ramie po prawej stronie na wysokości przedniego cylindra.
Przy wymianie płynu/odpowietrzaniu pilnujesz, aby nie zabrakło w zbiorniczku płynu. Najprościej poprosić kogoś o pomoc. Jedna osoba operuje klamką/pedałem i pilnuje poziomu płynu, a druga obsługuje odpowietrzniki.
Wygląda to tak: ściskasz klamkę i trzymając ją należy zluzować odpowietrznik. Jak klamka siądzie, trzymając ją nadal wciśniętą zakręcasz odpowietrznik i tak do skutku, aż zacznie wypływać z odpowietrznika czysty płyn bez baniek powietrza.
Kolejność odpowietrzania jest następująca:
Ważne, aby nie odpuścić klamki/pedału hamulca gdy odpowietrznik jest zluzowany. Poza tym luzujesz minimalnie tylko tyle, aby powietrze z płynem mogło wydostać się na zewnątrz.